Sajnáljuk C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 EcoBoost 182 Hardy tárcsa keresése nem hozott eredményt. Ha kérdése van, forduljon hozzánk.
E-Mail: [email protected]
Hétfő - Péntek: 8:00 - 20:00
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
cikkszám: 36459
- Beépítési oldal: kerékoldali, váltóoldali, Első tengely bal, Első tengely jobb
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: anyával
- Menetméret: M22x1.5
- Mennyiségi egység: Készlet
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: zsírral
- Gumiharang anyaga: TPE (termoplasztikus elasztomer), NBR (nitril-butadién-kaucsuk)
- Új alkatrész
- Állapot: új
Details
cikkszám: 49-3114
- Beépítési oldal: kerékoldali, elsőtengely
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Belső fogazás, kerékoldali: 24
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 61
- Menetméret: M22 x 1,5
- Átmérő [mm]: 84,4, 84,48
- Gumiharang anyaga: Gumi
- Állapot: új
Details
cikkszám: 2110-CB7
- Beépítési oldal: elsőtengely, kerékoldali
- Tömeg [kg]: 2,2
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Belső fogazás, kerékoldali: 24
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 62
- Átmérő [mm]: 81
- Mennyiség: 1
- Csomagolási szélesség [cm]: 10,5
- Csomagolási magasság [cm]: 10,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: NPW-FR-114
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Hossz [mm]: 450
- Külső fogazás, kerék oldala: 22
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Külső fogazás differenciál oldala: 23
- Gyártási szám: NPW-FR-114
- Állapot: új
Details
cikkszám: 15-1863
- Beépítési oldal: kerékoldali, elsőtengely
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Belső fogazás, kerékoldali: 24
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 60,7
- Menetméret: M22x1.5, M22x1,5
- Átmérő [mm]: 84,4
- Gumiharang anyaga: Gumi
- Állapot: új
Details
cikkszám: 2116-CAK
- Fogszám: 22
- Tömeg [kg]: 0,318
- Három ágú görgő átmérője [mm]: 30
- Csomagolási hossz [mm]: 6,0
- Csomagolási szélesség [cm]: 6,0
- Csomagolási magasság [cm]: 3,0
- Állapot: új
Details
cikkszám: 49-2362
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Hossz [mm]: 972
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Külső fogazás differenciál oldala: 26
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 63
- Állapot: új
Details
cikkszám: 13D1315
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Hossz [mm]: 970
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Külső fogazás differenciál oldala: 26
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Állapot: új
Details
cikkszám: PNG72956
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Hossz [mm]: 638
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Állapot: új
Beleértve a Csereáru 16,66 HUF vállalást (Az előlegét visszatérítjük)
Details
cikkszám: DK52.009
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Hossz [mm]: 637
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Külső fogazás differenciál oldala: 26
- Csukló átmérő kerék oldalon [mm]: 95
- Csukló átmérő váltó oldalon [mm]: 91
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 62,7
- Menetméret: M22x1,5
- Új alkatrész
- Állapot: új
Details
cikkszám: 302004190182
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Hossz [mm]: 972, 970
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Külső fogazás differenciál oldala: 26
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 63
- specifikáció: BELL PIN LENGTH - 96
- Állapot: új
Details
cikkszám: 13D1317
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Hossz [mm]: 637, 640
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Külső fogazás differenciál oldala: 26
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Fék-/menetdinamika: ABS-sel szerelt járművekhez nem
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 63
- Állapot: új
Details
Hardy tárcsa C-Max 2 (DXA/CB7, DXA/CEU)
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 TDCi 115 LE 12.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 TDCi 95 LE 12.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.0 EcoBoost 125 LE 10.2012 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.5 TDCi 120 LE 03.2015 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 2.0 TDCi 140 LE 04.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 EcoBoost 150 LE 12.2010 - 06.2019
Hardy tárcsa FORD C-MAX
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD