Finomítsa keresési találatait: Féltengely csukló MITSUBISHI PAJERO 2 Canvas Top (V2W, 54W) 6G72(SOHC24V) 3.0 V6 24V (V23C) 177 LE
<<
<
1
2
3
>
>>
cikkszám: NPW-MS-047
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- Hossz [mm]: 178
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- fogszám 1: 25
- fogszám 2: 28
- Gyártási szám: NPW-MS-047
- Állapot: új
Details
cikkszám: 49-2908
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 110
- Átmérő [mm]: 85
- Belső fogazás, differenciál oldali: 26
- Állapot: új
Details
cikkszám: NPW-MS-040
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, váltóoldali
- Gyártási szám: NPW-MS-040
- Állapot: új
Details
cikkszám: 5J0207
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Teljes hossz [mm]: 216,1
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- specifikáció: Groove Type: Middle
- Csuklóátmérő [mm]: 89
- Állapot: új
Details
cikkszám: NPW-MS-026
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- Gyártási szám: NPW-MS-026
- Állapot: új
Details
cikkszám: NPW-MS-024
- Beépítési oldal: váltóoldali
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Átmérő [mm]: 110
- Gyártási szám: NPW-MS-024
- bruttó tömeg [kg]: 2,120
- Állapot: új
Details
cikkszám: SKJK-0200513
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Hossz [mm]: 172
- Külső fogazás, kerék oldala: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 86
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Állapot: új
Details
cikkszám: 49-1634
- Sebességváltó fajta: Automatikus váltó
- Bal-/jobbkormányos: jobbkormányoshoz
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 86
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Külső fogazás differenciál oldala: 25
- Csomagolási hossz [mm]: 22,0
- Csomagolási szélesség [cm]: 11,0
- Csomagolási magasság [cm]: 11,0
- Állapot: új
Details
cikkszám: 675004
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: Automatikus váltó, Kézi kapcsolású váltó
- Gyártási évtől: 06/1996
- Hossz [mm]: 62,5
- Belső fogazás, differenciál oldali: 26
- Állapot: új
Details
cikkszám: 699083
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Hossz [mm]: 181,1
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 34,7
- Belső fogazás, differenciál oldali: 26
- Külső fogazás differenciál oldala: 28
- Állapot: új
Details
cikkszám: ADC48924
- Beépítési oldal: kerékoldali, Első tengely bal
- Beépítési oldal: kerékoldali, Első tengely jobb
- Hossz [mm]: 196
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- Tömeg [kg]: 2,89
- Átmérő [mm]: 89
- Szervizinformáció figyelembe veendő
- Állapot: új
Details
cikkszám: 0411-V43RH
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely jobb
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Átmérő [mm]: 85
- Mennyiség: 1
- Csomagolási szélesség [cm]: 10,5
- Csomagolási magasság [cm]: 10,5
- Állapot: új
Details
Féltengely csukló PAJERO 2 Canvas Top (V2W, 54W)
- PAJERO II Canvas Top V2_W, V4_W 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 99 LE 12.1990 - 04.2000
- PAJERO II Canvas Top V2_W, V4_W 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C) 150 LE 12.1990 - 12.1995
- PAJERO II Canvas Top V2_W, V4_W 3.0 V6 24V (V23W, V23C) 181 LE 06.1994 - 04.2000
- PAJERO II Canvas Top V2_W, V4_W 2.5 TDiC (V24W, V24C) 99 LE 03.1991 - 08.1999
- PAJERO II Canvas Top V2_W, V4_W 2.4 (V41W, V21W, V21C) 112 LE 04.1991 - 04.2000
- PAJERO II Canvas Top V2_W, V4_W 1.8 GDI 131 LE 06.1998 - 04.2000
Féltengely csukló MITSUBISHI PAJERO
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO IV (V8_W, V9_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI Pajero III SUV Cabrio (V6_W, V7_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W)
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD