<<
<
3
4
5
6
7
>
>>
cikkszám: CST10504AS
- Névleges teljesítmény [kW]: 2,30
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 10
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- rögzítő furatok száma: 3
- Peremátmérő [mm]: 72
- Menetes furatok száma: 3
- Csatlakozókivitel száma: CPS0066
- Bilincs: M8
- Gyártó korlátozás: BOSCH
- Tömeg [g]: 4400
- Gyártó: CITROËN, PEUGEOT, CITRO�N
- Állapot: új
Details
cikkszám: 220.529.113.280
- Névleges teljesítmény [kW]: 2,3
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 11
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- rögzítő furatok száma: 3
- Peremátmérő [mm]: 65,0
- Bilincs: B+ (M8)
- Minőség: SEG New
- Rögzítési szög [fok]: -56
- Állapot: új
Details
cikkszám: 10594
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,4
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 11
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- rögzítő furatok száma: 3
- Peremátmérő [mm]: 66
- Állapot: új
Details
cikkszám: S0916(SEG)
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,7
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 12
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- rögzítő furatok száma: 3
- Gyártó korlátozás: BOSCH
- Verzió: 0001174635
- Minőség: PREMIUM LINE
- új alkatrész betét nélkül
- Állapot: új
Details
cikkszám: 438068
- Gyártási évig: 12/2010
- Motorkód: DW10UTED4
- Sebességváltó típus: ML6C
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,4
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 11
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- Lyukszám: 3
- Peremátmérő [mm]: 67
- Termékcsoport: NEW ORIGINAL PART
- Menetes furatok száma: 3
- Bilincs: NO
- Helyzet/fok: R 35
- Tömeg [kg]: 3,85
- új alkatrész betét nélkül
- Állapot: új
Details
cikkszám: 187800
- Névleges teljesítmény [kW]: 2,3
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 11
- Tömeg [kg]: 4,12
- Állapot: új
Details
cikkszám: 4190300200
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,7
- Feszültség [V]: 12
- fogszám 1: 10
- fogszám 2: 11
- fogszám 3: 12
- fogszám 4: 13
- Állapot: új
Details
cikkszám: 460430
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,9
- Feszültség [V]: 12
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- Lyukszám: 3
- Menetes furatok száma: 2
- cserealkatrész
- Bilincs: NO
- Helyzet/fok: R 35
- Tömeg [kg]: 4,383
- fogszám 1: 11
- fogszám 2: 12
- Állapot: Újrafeldolgozott
Beleértve a Csereáru 29,75 HUF vállalást (Az előlegét visszatérítjük)
Details
cikkszám: 220171A
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,7
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 10, 11, 12, 13
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- rögzítő furatok száma: 3
- Peremátmérő [mm]: 66
- Csatlakozókivitel száma: 30-50
- Kis fogaskerék alappozíció [mm]: -5
- választható
- Alternatív javítókészlet: 220171
- Állapot: új
Details
cikkszám: DSN3039
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,9
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 11
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- Minőség: Premium
- új alkatrész betét nélkül
- Bruttó tömeg [g]: 4490
- Állapot: új
Details
cikkszám: 201029
- Gyártási évig: 12/2010
- Motorkód: DW10UTED4
- Sebességváltó típus: ML6C
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,7
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 11
- Forgásirány: óramutató járásával megegyező forgásirány
- Lyukszám: 3
- Peremátmérő [mm]: 67
- Menetes furatok száma: 3
- Bilincs: NO
- Helyzet/fok: R 35
- Tömeg [kg]: 4,01
- újra feldolgozott alkatrész (REMAN)
- Cserealkatrész betét nélkül
- Állapot: Újrafeldolgozott
Beleértve a Csereáru 5,45 HUF vállalást (Az előlegét visszatérítjük)
Details
cikkszám: STX200076R
- Motorkód: DW10UTED4
- Sebességváltó típus: ML6C
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Névleges teljesítmény [kW]: 1,9
- Feszültség [V]: 12
- Fogszám: 10
- rögzítő furatok száma: 3
- Peremátmérő [mm]: 72
- cserealkatrész
- Névleges feszültség [V]: 12
- Állapot: új
Beleértve a Csereáru 18,78 HUF vállalást (Az előlegét visszatérítjük)
Details
Önindító JUMPY Dobozos
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
45000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD