Finomítsa keresési találatait: Szelepszár szimering MITSUBISHI PAJERO 2 (V3W, 52W, 54W) 6G72(SOHC24V) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 181 LE
<<
<
1
2
cikkszám: 1652811
- Magasság [mm]: 10,3
- Anyag: FPM (fluor-kaucsuk)
- Szükséges darabszám: 16
- Átmérő [mm]: 6mm / 10,8mm, 13,6
- Állapot: új
Details
cikkszám: N92012-03
- TECDOC motorszám: 6G72 (SOHC 24V)
- Állapot: új
Details
cikkszám: 19036037
- Szükséges darabszám: 12
- Motorkód: 6G72
- Magasság 1 [mm]: 6,5
- Magasság 2 [mm]: 10,7
- Átmérő [mm]: 11
- Belső átmérő 2 [mm]: 6
- Szelepek száma: 12
- Anyag: FPM (fluor-kaucsuk)
- OE-számhoz: MD184303
- Állapot: új
Details
cikkszám: 28U2003-JPN
- Motorkód: 6G72
- Szükséges darabszám: 24
- Gyártási évtől: 01/1995
- Belső átmérő [mm]: 5,2
- Magasság [mm]: 10
- Átmérő [mm]: 10,8
- Állapot: új
Details
cikkszám: VSK982
- TECDOC motorszám: 6G72 (SOHC 24V)
- Motorkód: 6G72 (SOHC 24V)
- Mennyiség: 12
- Állapot: új
Details
<<
<
1
2
Szelepszár szimering PAJERO 2 (V3W, 52W, 54W)
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 99 LE 12.1990 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.8 TD (V46W, V26W) 125 LE 06.1994 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) 150 LE 12.1990 - 12.1997
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.5 TDiC (V44W, V24W) 99 LE 03.1991 - 08.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.5 V6 24V (V25W, V45W) 208 LE 06.1994 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 177 LE 06.1997 - 10.1999
Szelepszár szimering MITSUBISHI PAJERO
- Szelepszár szimering MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W)
- Szelepszár szimering MITSUBISHI PAJERO IV (V8_W, V9_W)
- Szelepszár szimering MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G)
- Szelepszár szimering MITSUBISHI Pajero III SUV Cabrio (V6_W, V7_W)
- Szelepszár szimering MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W)
- Szelepszár szimering MITSUBISHI Pajero II (V30)
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD