Sajnáljuk C-MAX (DM2) 1.8 125 Vezérműtengely tömítőgyűrű keresése nem hozott eredményt. Ha kérdése van, forduljon hozzánk.
E-Mail: [email protected]
Hétfő - Péntek: 8:00 - 20:00
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
cikkszám: SKGRC-0480233
- TECDOC motorszám: QQDB, QQDA
- Állapot: új
Details
cikkszám: 023.631
- Belső átmérő [mm]: 37
- Beépítési oldal: homlok oldali
- Anyag: FPM (fluor-kaucsuk)
- Örvénylés fajtája: jobb csavar
- Tömítőgyűrű felépítése: AS
- Porvédő: porvédő ajakkal
- Magasság [mm]: 6
- Átmérő [mm]: 50
- Áru tarifaszám: 8484200000
- Állapot: új
Details
cikkszám: 024.390
- Áru tarifaszám: 8484100000
- Állapot: új
Details
cikkszám: 302 272
- Anyag: ACM (Poliakril-kaucsuk)
- Állapot: új
Details
cikkszám: 02021
- Anyag: NBR (nitril-butadién-kaucsuk)
- Belső átmérő [mm]: 12,8
- Vastagság [mm]: 3
- Tömeg [kg]: 0,001
- Átmérő [mm]: 22,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: 71-35488-00
- TECDOC motorszám: QQDB
- TECDOC motorszám: QQDA
- Állapot: új
Details
cikkszám: 81-35551-00
- Beépítési oldal: homlok oldali
- TECDOC motorszám: QQDB
- Beépítési oldal: homlok oldali
- TECDOC motorszám: QQDA
- Belső átmérő [mm]: 37
- Anyag: PTFE (poli-tetrafluor-etilén)
- Örvénylés fajtája: jobb csavar
- Tömítőgyűrű felépítése: A SL
- Magasság [mm]: 8
- Átmérő [mm]: 50
- Állapot: új
Details
cikkszám: BPZ-FR-013
- Gyártási szám: BPP-ME-013
- Állapot: új
Details
cikkszám: OS8305
- Belső átmérő [mm]: 37
- Beépítési oldal: homlok oldali
- Anyag: NBR (nitril-butadién-kaucsuk), PTFE (poli-tetrafluor-etilén)
- Magasság [mm]: 8
- Átmérő [mm]: 50
- Állapot: új
Details
cikkszám: 46410200180
- Anyag: ACM (Poliakril-kaucsuk)
- Vastagság [mm]: 2,0
- Kötési mód: Bliszter
- Átmérő [mm]: 20,0
- Mennyiségi egység: Darab
- Belső átmérő 2 [mm]: 10,2
- Állapot: új
Details
Vezérműtengely szimering C-MAX (DM2)
Vezérműtengely szimering FORD C-MAX
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD