Finomítsa keresési találatait: Féltengely csukló CITROËN Jumpy Van (V_) EHT(DW10FDDU340) 2.0 BlueHDi 144 LE
<
1
2
>
>>
cikkszám: KPG763
- Sebességváltó fajta: 8 fokozatú váltóautomata
- Beépítési oldal: kerékoldali, Első tengely bal
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 58,4
- specifikáció: Inner
- Átmérő [mm]: 95
- Állapot: új
Details
cikkszám: OJK66.022
- Beépítési oldal: kerékoldali, Első tengely bal, Első tengely jobb
- Hossz [mm]: 147
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 34
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 58,5
- Menetméret: M24x1,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: 15-1636
- Beépítési oldal: Első tengely bal, bal
- Fokozatok száma: 8-fokozatú
- Lengéscsillapító-rendszer: normál csillapítás
- Sebességváltó fajta: Automatikus váltó
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 39
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 58,4
- Menetméret: M24x1.5, M24x1,5
- Átmérő [mm]: 95
- Gumiharang anyaga: Gumi
- Állapot: új
Details
cikkszám: 610041
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Futómű: szabványos futóművel szerelt járművekhez
- Hossz [mm]: 494,5
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Belső fogazás, differenciál oldali: 39
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Állapot: új
Details
cikkszám: 2511-EXPLH
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely bal
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 40
- Átmérő [mm]: 90
- Belső fogazás, differenciál oldali: 36
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Csomagolási hossz [mm]: 24,5
- Csomagolási szélesség [cm]: 12,5
- Csomagolási magasság [cm]: 12,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: 2511-EXPRH
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely jobb
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 90
- Belső fogazás, differenciál oldali: 36
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Csomagolási hossz [mm]: 55,5
- Csomagolási szélesség [cm]: 10,5
- Csomagolási magasság [cm]: 10,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: ZR7592
- Beépítési oldal: 1. elsőtengely
- Teljes hossz [mm]: 495
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 89,5
- Belső fogazás, differenciál oldali: 39
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Csapmagasság [mm]: 398
- Állapot: új
Details
cikkszám: ZR7591
- Beépítési oldal: 1. elsőtengely
- Teljes hossz [mm]: 165
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 40
- Átmérő [mm]: 89,5
- Belső fogazás, differenciál oldali: 39
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Csapmagasság [mm]: 86
- Állapot: új
Details
cikkszám: 607-636
- Beépítési oldal: bal, kerékoldali
- Lengéscsillapító-rendszer: normál csillapítás
- Sebességváltó fajta: Automatikus váltó
- Fokozatok száma: 8-fokozatú
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 39
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 58,4
- Menetméret: M24x1.5, M24x1,5
- Átmérő [mm]: 95
- Gumiharang anyaga: Gumi
- Állapot: új
Details
cikkszám: 610040
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Futómű: szabványos futóművel szerelt járművekhez
- Hossz [mm]: 164,5
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 40
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Belső fogazás, differenciál oldali: 39
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Állapot: új
Details
cikkszám: 645033
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: 8 fokozatú váltóautomata
- Futómű: szabványos futóművel szerelt járművekhez
- Hossz [mm]: 475
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 35
- Belső fogazás, differenciál oldali: 39
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Állapot: új
Details
cikkszám: 610120
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- Sebességváltó fajta: 8 fokozatú váltóautomata
- Futómű: szabványos futóművel szerelt járművekhez
- Hossz [mm]: 155,5
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 42,2
- Belső fogazás, differenciál oldali: 39
- Külső fogazás differenciál oldala: 37
- Állapot: új
Details
Féltengely csukló Jumpy Van (V_)
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD