Finomítsa keresési találatait: Féltengely csukló MITSUBISHI PAJERO 1 Canvas Top (L04G) 4D56-T 2.5TD (L044G, L049G) 84 LE
<
1
2
3
4
5
>
>>
cikkszám: 0411-V43LH
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely bal
- Külső fogazás differenciál oldala: 25
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 86
- Mennyiség: 1
- Csomagolási szélesség [cm]: 11,0
- Csomagolási magasság [cm]: 11,0
- Állapot: új
Details
cikkszám: VKJA 5145
- Beépítési oldal: kerékoldali, elsőtengely
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 55,9
- Csukló fajta: Homokinetikus csukló
- Géppel megmunkált: beszúrással a belső részen (középen)
- Átmérő [mm]: 89,5
- Porvédő: porvédővel
- Állapot: új
Details
cikkszám: NPW-MS-016
- Beépítési oldal: váltóoldali
- Sebességváltó fajta: Automatikus váltó, Kézi kapcsolású váltó
- Gyártási szám: NPW-MS-016
- bruttó tömeg [kg]: 2,695
- Állapot: új
Details
cikkszám: 49-0416
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Hossz [mm]: 217
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- specifikáció: GrooveType: MIDDLE
- Állapot: új
Details
cikkszám: 302015100192
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Hossz [mm]: 216,1
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- specifikáció: BELL PIN LENGTH - 15
- Állapot: új
Details
cikkszám: 0411-PD4WLH
- Sebességváltó fajta: Kézi kapcsolású váltó
- a modellsorozat mintadarabjához: L049G
- specifikáció: WNFJR6
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely bal
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 34
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Átmérő [mm]: 85
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Külső fogazás differenciál oldala: 28
- Mennyiség: 1
- Csomagolási hossz [mm]: 21,5
- Csomagolási szélesség [cm]: 10,5
- Csomagolási magasság [cm]: 10,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: J2825018
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Hossz [mm]: 216
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- Géppel megmunkált: beszúrással a belső részen (középen)
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: anyával
- Állapot: új
Details
cikkszám: CV-5508
- Beépítési oldal: kerékoldali, elsőtengely
- Hossz [mm]: 216
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- Állapot: új
Details
cikkszám: G75024PC
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Külső fogazás, kerék oldala: 25
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 86
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Állapot: új
Details
cikkszám: 5J0207
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Teljes hossz [mm]: 216,1
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 56
- specifikáció: Groove Type: Middle
- Csuklóátmérő [mm]: 89
- Állapot: új
Details
cikkszám: 5J0358
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Hossz [mm]: 172
- Külső fogazás, kerék oldala: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 32
- Átmérő [mm]: 86
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Állapot: új
Details
cikkszám: G75035PC
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely bal
- Hossz [mm]: 177,5
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 34,7
- Sebességváltó típus: MT
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Külső fogazás differenciál oldala: 28
- Állapot: új
Details
Féltengely csukló PAJERO 1 Canvas Top (L04G)
Féltengely csukló MITSUBISHI PAJERO
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO IV (V8_W, V9_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI Pajero III SUV Cabrio (V6_W, V7_W)
- Csukló, féltengely MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W)
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD