Sajnáljuk C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 TDCi 115 Csuklós tengely keresése nem hozott eredményt. Ha kérdése van, forduljon hozzánk.
E-Mail: [email protected]
Hétfő - Péntek: 8:00 - 20:00
<
1
2
3
4
5
>
>>
cikkszám: VKJP 01001
- Beépítési oldal: elsőtengely, kerékoldali
- Magasság [mm]: 146
- Belső átmérő 2 [mm]: 22, 86
- Csukló fajta: Keresztcsukló
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: szorítókkal
- Állapot: új
Details
cikkszám: 306096
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, kerékoldali, váltóoldali
- a modellsorozat mintadarabjához: BJ
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: anyával
- Menetméret: M22x1.5
- Mennyiségi egység: Készlet
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: zsírral
- Gumiharang anyaga: TPE (termoplasztikus elasztomer), NBR (nitril-butadién-kaucsuk)
- Új alkatrész
- Állapot: új
Details
cikkszám: CV2344A
- Beépítési oldal: kerékoldali, Első tengely bal, Első tengely jobb
- Állapot: új
Details
cikkszám: IBK52.013S
- Beépítési oldal: kerékoldali, váltóoldali, Első tengely jobb
- Magasság [mm]: 124, 115
- Belső átmérő 2 [mm]: 72,5, 85, 37
- Állapot: új
Details
cikkszám: IBK52.012S
- Beépítési oldal: váltóoldali, kerékoldali, Első tengely bal
- Magasság [mm]: 123, 115
- Belső átmérő 2 [mm]: 73,5, 27
- Állapot: új
Details
cikkszám: KFR889
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Belső fogazás, kerékoldali: 26
- Átmérő [mm]: 87
- Állapot: új
Details
cikkszám: 33 10 1427
- TECDOC motorszám: T1DB
- Gyártási évtől: 04/2015
- Sebességváltó fajta: 6 fokozatú kézi
- Sebességváltó szám: DV6
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely jobb
- Anyag: Termoplaszt
- Belső átmérő 2 [mm]: 37, 75
- Tömeg [kg]: 0,202
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Hossz [mm]: 116
- Állapot: új
Details
cikkszám: NPZ-FR-050
- Beépítési oldal: Első tengely jobb, Első tengely bal
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Belső fogazás, kerékoldali: 26
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 63
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: biztosító gyűrűvel belül
- Gyártási szám: NPZ-FR-050
- Állapot: új
Details
cikkszám: 49-1501
- Beépítési oldal: Első tengely bal, kerékoldali
- Külső fogazás, kerék oldala: 27
- Belső fogazás, kerékoldali: 26
- Tömítőgyűrű-átmérő [mm]: 62,8
- Menetméret: M22 x 1,5
- Átmérő [mm]: 87
- Anyag: Gumi
- Gumiharang anyaga: Gumi
- Állapot: új
Details
cikkszám: 306204
- Gyártási évtől: 05/2013
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely jobb
- Magasság [mm]: 115
- Belső átmérő 2 [mm]: 37, 82
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: zsírral
- Gumiharang anyaga: TPE (termoplasztikus elasztomer)
- Új alkatrész
- Állapot: új
Details
cikkszám: 36026
- Gyártási évtől: 05/2013
- Beépítési oldal: váltóoldali, Első tengely jobb
- Magasság [mm]: 115
- Belső átmérő 2 [mm]: 37, 82
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: zsírral
- Gumiharang anyaga: TPE (termoplasztikus elasztomer)
- Új alkatrész
- Állapot: új
Details
cikkszám: 306095
- Gyártási évig: 08/2012
- Beépítési oldal: Első tengely bal, kerékoldali, váltóoldali
- Beépítési oldal: Első tengely bal, váltóoldali
- a modellsorozat mintadarabjához: BJ
- Csukló fajta: Háromágú csukló
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: anyával
- Menetméret: M22x1.5
- Mennyiségi egység: Készlet
- Kiegészítő cikk/kiegészítő info: zsírral
- Gumiharang anyaga: TPE (termoplasztikus elasztomer), NBR (nitril-butadién-kaucsuk)
- Új alkatrész
- Állapot: új
Details
Kardántengely C-Max 2 (DXA/CB7, DXA/CEU)
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 TDCi 95 LE 12.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.0 EcoBoost 125 LE 10.2012 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.5 TDCi 120 LE 03.2015 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 2.0 TDCi 140 LE 04.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 EcoBoost 150 LE 12.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.0 EcoBoost 100 LE 10.2012 - 06.2019
Kardántengely FORD C-MAX
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD