Sajnáljuk A8 (4D2, 4D8) 2.5 TDI 150 Fékrásegítő cső keresése nem hozott eredményt. Ha kérdése van, forduljon hozzánk.
E-Mail: [email protected]
Hétfő - Péntek: 8:00 - 20:00
<
1
2
3
4
5
>
>>
cikkszám: 192469
- Előre-/visszafolyó: Előremenő vezeték
- Tömeg [kg]: 1,0
- A következő vázszámtól (VIN): ******4D*1*000001
- Állapot: új
Details
cikkszám: DCW232TT
- Beépítési oldal: középső, elsőtengely
- TECDOC motorszám: AFB, AKN
- Állapot: új
Details
cikkszám: OP10068
- Előre-/visszafolyó: Előremenő vezeték
- TECDOC motorszám: AFB, AKN
- Állapot: új
Details
cikkszám: 58531
- Bal-/jobbkormányos: bal-/jobbkormányoshoz
- Beépítési oldal: a hidraulikaszivattyútól a kormányműig
- Állapot: új
Details
cikkszám: V10-2841
- Tömeg [kg]: 0,07
- kiegészítő info: Q+, original equipment manufacturer quality
- Csomagolási szélesség [cm]: 6
- Csomagolási magasság [cm]: 5,5
- csomagolási mélység [cm]: 5,5
- Állapot: új
Details
cikkszám: 2400027
- Beépítési oldal: fenn
- Kiegészítő cikk / kiegészítő info 2: szorító nélkül
- Anyag: Szövetbetétes gumi
- Rövid kivitel
- Állapot: új
Details
cikkszám: 3356021
- OE-számhoz: 1H0145834E
- Gyártási dátumig: 12/03
- Állapot: új
Details
cikkszám: SKCHI-2030188
- Hossz [mm]: 60
- Átmérő [mm]: 62
- Anyag: Szövetbetétes gumi
- Állapot: új
Details
cikkszám: 27669
- Mennyiségi egység: Darab
- Tömeg [g]: 75
- 1. réteg anyag: NBR (nitril-butadién-kaucsuk)
- 2. réteg anyag: aramid
- 3. réteg anyag: CR (kloroprén-kaucsuk)
- Belső átmérő [mm]: 50
- Átmérő [mm]: 60
- Hossz [cm]: 6
- Állapot: új
Details
cikkszám: A1711109
- Hossz [mm]: 65
- Szélesség [mm]: 70
- Magasság [mm]: 90
- Anyag: EPDM (etilén-propilén-dién-kaucsuk)
- Állapot: új
Details
cikkszám: 11451782301
- Mennyiség: 1
- Szükséges darabszám: 1
- Állapot: új
Details
Fékrásegítő vákumcső A8 (4D2, 4D8)
Fékrásegítő vákumcső AUDI A8
Kedvező Árak
Számos márkás alkatrész jelentősen csökkentett áron
MEGBÍZHATÓ SZÁLLÍTÁS
44000 HUF feletti megrendelésekre ingyenes szállítás
GYORS SZÁLLÍTÁS
Megrendelését a fizetés beérkezését követően a lehető leghamarabb elküldjük
SZÁLLÍTÁSI MÓD